|
1
|
20/10/2020
|
17:30-14:30
|
ג'
|
``חינוך לדעת ללא חינוך של הלב איננו חינוך כלל`` ( אריסטו) היכרות ויישום מודל מעגל ההקשבה ככלי לבניית קבוצה לומדת ויוצרת. רכישת כלים להבנת מודל ה- `` SEL`` - למידה חברתית רגשית באמצעות אמנות.
|
הרלינג גולדשטין''#8236'' ''#8235''עדי
|
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
|
2
|
03/11/2020
|
17:30-14:30
|
ג'
|
מודעות עצמית, ניהול עצמי
|
הרלינג גולדשטין''#8236'' ''#8235''עדי
|
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
|
3
|
17/11/2020
|
17:30-14:30
|
ג'
|
מודעות חברתית, מיומנויות תקשורת
|
הרלינג גולדשטין''#8236'' ''#8235''עדי
|
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
|
4
|
01/12/2020
|
17:30-14:30
|
ג'
|
ה``אני העצמי `` כטקסט חזותי
|
הרלינג גולדשטין''#8236'' ''#8235''עדי
|
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
|
5
|
22/12/2020
|
17:30-14:30
|
ג'
|
ה``אני המקצועי `` כטקסט חזותי
|
הרלינג גולדשטין''#8236'' ''#8235''עדי
|
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
|
6
|
05/01/2021
|
17:30-14:30
|
ג'
|
ה``אני העצמי `` וה``אני המקצועי `` משולבים זה בזה.
|
הרלינג גולדשטין''#8236'' ''#8235''עדי
|
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
|
7
|
19/01/2021
|
17:30-14:30
|
ג'
|
מודל הSEL ביומיום בעבודה בכיתה בהקשר למקצועות ההוראה השונים.
|
הרלינג גולדשטין''#8236'' ''#8235''עדי
|
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
|
8
|
02/02/2021
|
17:30-14:30
|
ג'
|
סדרה אישית – סימולציות חזותיות. קונפליקט ופתרון באמצעות אמנות.
|
הרלינג גולדשטין''#8236'' ''#8235''עדי
|
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
|
9
|
09/03/2021
|
17:30-14:30
|
ג'
|
סדרה אישית – סימולציות חזותיות. קונפליקט ופתרון באמצעות אמנות
|
הרלינג גולדשטין''#8236'' ''#8235''עדי
|
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|
|
10
|
06/04/2021
|
17:30-14:30
|
ג'
|
מודל עבודה ליישום בכיתה בהקשר למקצועות ההוראה השונים. מפגש סיום
|
הרלינג גולדשטין''#8236'' ''#8235''עדי
|
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
3
|