|
פרטי ההשתלמות -
167 - כיצד לנהל כיתה במסגרת הוראה מבוססת פרויקטים
|
הדפס
|
|
|
|
167 - כיצד לנהל כיתה במסגרת הוראה מבוססת פרויקטים
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
167 - כיצד לנהל כיתה במסגרת הוראה מבוססת פרויקטים
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
18/11/2019
|
18:30-16:00
|
ב'
|
מבוא לPBL - הבניית מושגי יסוד. פגישה עם תלמידים, משמעות החשיפה בתהליך העבודה.
|
שוסטרמן סיון
|
|
הרצאה
|
3
|
2
|
09/12/2019
|
18:30-16:00
|
ב'
|
כיצד בוחרים נושא לפרויקט? – בחינת משאבים וצרכים. שאלה פורייה, עקרון התכנון לאחור, קריטריונים להערכה – הערכת מורה והערכה עצמית סגנון תוצר, קריטריונים לפרויקט מוצלח - ?
|
שוסטרמן סיון
|
|
הרצאה
|
3
|
3
|
23/12/2019
|
18:30-16:00
|
ב'
|
משימת תכנון – בחירת נושא והתנעת פרויקט,הגדרת שאלה פורייה + מניעה, בחירות יחידות הוראה ומשאבים,ניהול לוחות זמנים ימ``ה
|
שוסטרמן סיון
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
4
|
13/01/2020
|
18:30-16:00
|
ב'
|
מפגש הנחייה פרוטוקול כיוונון פרויקטים (ייתכן שזה יהיה מפגש של כמה מורות בו``ז)
|
שוסטרמן סיון
|
|
הרצאה
|
3
|
5
|
10/02/2020
|
18:30-16:00
|
ב'
|
למידת עמיתיפ + אתגרים בקבוצה
|
שוסטרמן סיון
|
|
הרצאה
|
3
|
6
|
24/02/2020
|
18:30-16:00
|
ב'
|
הערכה בסביבת PBL + המשוב ככלי להערכה רציפה
|
שוסטרמן סיון
|
|
הרצאה
|
3
|
7
|
02/03/2020
|
18:30-16:00
|
ב'
|
מחוויה למשמעות – מעגלי הרפקלציה הבניית הרפלקציה כדפוס חשיבה. הגדרת המושג ``שגרות חשיבה`` ויישומו בשגרה
|
שוסטרמן סיון
|
|
הרצאה
|
3
|
8
|
23/03/2020
|
18:30-16:00
|
ב'
|
הבניית רפלקציה
|
שוסטרמן סיון
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
9
|
04/05/2020
|
18:30-16:00
|
ב'
|
תערוכת פרויקטים + משוב עמיתים + הערכה עצמית
|
שוסטרמן סיון
|
|
הרצאה
|
3
|
10
|
25/05/2020
|
18:30-16:00
|
ב'
|
ייעוץ והנחייה אישיים
|
שוסטרמן סיון
|
|
הרצאה
|
3
|
|
|