|
פרטי ההשתלמות -
355 - אסטרטגיות למידה והוראה בשפה ומתמטיקה בליווי ניתוח צילומי שיעורים למורות בכיתות ג-ו
|
הדפס
|
|
|
|
355 - אסטרטגיות למידה והוראה בשפה ומתמטיקה בליווי ניתוח צילומי שיעורים למורות בכיתות ג-ו
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
355 - אסטרטגיות למידה והוראה בשפה ומתמטיקה בליווי ניתוח צילומי שיעורים למורות בכיתות ג-ו
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
04/12/2019
|
21:00-18:30
|
ד'
|
מהי אסטרטגיה? ניתוח שיעורים מצולמים המדגימים אסטרטגיות.
|
מורדוף יפית
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
2
|
11/12/2019
|
21:00-18:30
|
ד'
|
הצגת עקרון הוראה ולמידה ראשון- ניתוח הכתוב, הסבר, דיון וניתוח סרט וידאו הממחיש עקרון זה.
|
מורדוף יפית
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
3
|
18/12/2019
|
21:00-18:30
|
ד'
|
הצגת עקרון הוראה ולמידה ראשון- ניתוח הכתוב, הסבר, דיון וניתוח סרט וידאו הממחיש עקרון זה.
|
מורדוף יפית
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
4
|
01/01/2020
|
21:00-18:30
|
ד'
|
מה בין קשיי חשיבה ולמידה לאסטרטגיות הוראה? עקרון- שיח עמיתים בכיתה- תלמיד במרכז, כיצד עושים זאת? הדגמה מסרטונים
|
מורדוף יפית
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
5
|
15/01/2020
|
21:00-18:30
|
ד'
|
הצגת עקרון הוראה ולמידה `הכללה` ועקרון `דומה שונה` - הסבר, דיון וניתוח סרט וידאו וסימולציה מצולמת הממחישים עקרון זה.
|
מורדוף יפית
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
6
|
29/01/2020
|
21:00-18:30
|
ד'
|
פיצול. הבנת הנקרא- המיומנויות בבסיס הבנת הנקרא, אסטרטגיות כלליות. מתמטיקה- אסטרטגיות במתמטיקה- ארגון מידע וניתוח הכתוב
|
מורדוף יפית
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
7
|
12/02/2020
|
21:00-18:30
|
ד'
|
פיצול. הבנת הנקרא- אסטרטגיות על – איתור מידע , וניתוח הכתוב. מתמטיקה- מטה קוגניציה אסטרטגיות
|
מורדוף יפית
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
8
|
26/02/2020
|
21:00-18:30
|
ד'
|
פיצול. הבנת הנקרא- אסטרטגיות על – איתור מידע , וניתוח הכתוב. מתמטיקה- מטה קוגניציה אסטרטגיות
|
מורדוף יפית
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
9
|
25/03/2020
|
21:00-18:30
|
ד'
|
פיצול. הבנת הנקרא= המשך אסטרטגיות ממוקדות- חלק ב`. מתמטיקה- חשיבה בקול ושיח מתמטי
|
מורדוף יפית
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
10
|
09/04/2020
|
21:00-18:30
|
ה'
|
פיצול. סיכום הנלמד וקשר בן משגים
|
מורדוף יפית
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
|
|