|
פרטי ההשתלמות -
085 - צמצום פערים - פרקטיקות הוראה, למידה והתערבות בשילוב כלים דיגיטליים בתחום הדעת שפה וספרות ערבית
|
הדפס
|
|
|
|
085 - צמצום פערים - פרקטיקות הוראה, למידה והתערבות בשילוב כלים דיגיטליים בתחום הדעת שפה וספרות ערבית
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
085 - צמצום פערים - פרקטיקות הוראה, למידה והתערבות בשילוב כלים דיגיטליים בתחום הדעת שפה וספרות ערבית
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
31/10/2021
|
19:30-17:00
|
א'
|
*הצגה עצמית דרך סרטון או מצגת קצרה בתיקיה שיתופית *הכרת מיומנויות האוריינות הדיגיטלית דרך מסמך שיתופי
|
בשארה קלודיה
|
א-סינכרוני
|
3
|
2
|
07/11/2021
|
19:30-17:00
|
א'
|
הכרה ותיאום ציפיות , עיון במטרות הקורס. *עבודה שיתופית על מיומנויות משימה דיגיטלית התואמת תפקודי הלומד בעידן המאה 21. *היכרות וחשיפת המורים לתיק תכניות הלימודים, מיקוד מיומנויות לפי פרקי המבדקים ושימוש במשאבים המצויים בו.
|
בשארה קלודיה
|
סנכרוני
|
3
|
3
|
21/11/2021
|
19:00-16:30
|
א'
|
מוכנות לכיתה א יסודות המעבר לכיתה א בניית גשר לצמצום פערים והעלאת מוטיבציה ללמידה SEL כלים לשילוב הפן הרגשי והלימודי במעברים *ניתוח והסקת מסקנות לסיפורים מהשטח בלמידה הדיגיטלית ובבית הספר.
|
בשארה קלודיה
|
פנים אל פנים
|
3
|
4
|
05/12/2021
|
19:30-17:00
|
א'
|
מיומנויות הקריאה לכיתות א-ג איתור וזיהוי מוקדי חולשה מהשטח בניית מיפוי לחדד את הפערים *חשיפה ושימוש בכלי Google Docs) ) לעיבוד תמלילים ושיתוף
|
בשארה קלודיה
|
א-סינכרוני
|
3
|
5
|
09/01/2022
|
19:30-17:00
|
א'
|
בניית תכניות התערבות בעקבות ניתוח הנתונים הצגת יסודות ומיומנויות הקריאה המבוססות על חוברת בדיקת הקריאה והכתיבה לכיתה א ב בהתאם למודעות הפונולוגית של קריאה וסקירת משימות מס` 1-5. כיתה ג : יסודות ומיומנויות הקריאה והכתיבה,. חינוך דיפרנציאלי והתחשבות בהבדלים אינדיבידואליים אסטרטגיות והוראה מתקנת להבנת הנקרא
|
בשארה קלודיה
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
23/01/2022
|
19:00-16:30
|
א'
|
*בניית תכניות מותאמת וכלי עזר לצמצום פערים בדגש על כלים להעלאת מוטיבציה עידוד והצלחה עם התלמידים *חשיפה לבניית משחקים וכלים טכנולוגיים שונים *הכנת רכיבי הערכה חלופיים בתחום רכישת השפה, פיתוח ביצועי המורה בתחום ההערכה המעצבת על ידי יישום בחינות הקריאה והכתיבה לכיתות א` -ג
|
בשארה קלודיה
|
פנים אל פנים
|
3
|
7
|
06/02/2022
|
19:30-17:00
|
א'
|
הבנת הנקרא. תיאור משימות הבנת הנקרא לדוגמא כיתה ב`: הבנת הנקרא לטקסט מדעי , הבנת הנקרא לטקסט סיפורי משימות כיתה ג` דוגמאות קלוז, התאמת משפטים, מענה לשתי שאלות משני משפטים, שאלות פתוחות לטקסט של סיפור קצר, משימות
|
בשארה קלודיה
|
א-סינכרוני
|
3
|
8
|
20/02/2022
|
19:30-17:00
|
א'
|
הבנת הנשמע פיתוח תחום הקשר בין הקשבה והאזנה לבין רכישת מיומנויות הקריאה והבנת הנקרא. תכנון תהליכי הלמידה בפיתוח תחום ההקשבה כלים ואסטרטגיות להכשרת למידה הבנת הנשמע גישות ושיטות הטמעה בהבנת הנשמע כלים ושיטות בהבעה בשפה הסטנדרטית. חשיבות הרפלקציה אחרי כל טקסט מושמע.
|
בשארה קלודיה
|
סנכרוני
|
3
|
9
|
06/03/2022
|
19:30-17:00
|
א'
|
הכיתה האינטראקטיבית`` ניתוח משימות ובניית כלים על פי כישורי הלומד ומיומנויות האורייניות, המשתלמים יובילו וישתפו שיטות וכלי עזר ייצגו את המטרות והמיומנויות שיבואו לידי ביטוי, כמו כן יגיבו ויציעו כיווני פיתוח אפשריים.
|
בשארה קלודיה
|
א-סינכרוני
|
3
|
10
|
20/03/2022
|
19:30-17:00
|
א'
|
הבעה בדיבור וכתב: שיטות וכלים לחיזוק ההבעה בעל פה וכתיבה הצגת המטלה הסופית והנחיות ההגשה המועד האחרון להגשת מטלת הסיום רפלקציה דיון וסיכום ההשתלמות
|
בשארה קלודיה
|
סנכרוני
|
3
|
|
|