1
|
21/11/2021
|
18:30-16:00
|
א'
|
• גישור פערים בלימודי מדע וטכנולוגיה, ארגז כלים לגישור פערים – היבט קוריקולרי ופדגוגי
|
עקל רשא
|
פסג``ה באקה- חדר אלזייתון
|
פנים אל פנים
|
3
|
2
|
28/11/2021
|
18:30-16:00
|
א'
|
• ארגז כלים לגישור פערים: ארגון הלמידה (לוחות בחירה, מודל הנבחרת, אתי, לידי ובמרחב
|
עקל רשא
|
פסג``ה באקה- חדר אלזייתון
|
פנים אל פנים
|
3
|
3
|
05/12/2021
|
18:30-16:00
|
א'
|
למידה מרחוק: תכנון לימודים המתייחס לגישור על פערים לימודיים
|
עקל רשא
|
|
סנכרוני
|
3
|
4
|
19/12/2021
|
18:30-16:00
|
א'
|
הרציונל של חינוך STEM - טיפוח אזרחים בעלי אוריינות STEM וטיפוח מומחים למקצועות STEM סדנה: מה גלום במורים בסביבה?
|
עקל רשא
|
פסג``ה באקה- חדר אלזייתון
|
פנים אל פנים
|
3
|
5
|
09/01/2022
|
18:30-16:00
|
א'
|
מודלים להוראת STEM: מן המדע אל ההנדסה, יישום עקרון מדעי בפתרון הנדסי. התנסות בפעילות ביוממקרי
|
עקל רשא
|
פסג``ה באקה- חדר אלזייתון
|
פנים אל פנים
|
3
|
6
|
23/01/2022
|
18:30-16:00
|
א'
|
מודלים להוראת STEM: מן ההנדסה אל המדע, התנסות בפעילות מתגלית להמצאה
|
עקל רשא
|
פסג``ה באקה- חדר אלזייתון
|
פנים אל פנים
|
3
|
7
|
24/01/2022
|
18:30-16:00
|
ב'
|
למידה מרחוק: הפעלה והערכה של פעילות STEM
|
עקל רשא
|
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
06/02/2022
|
18:30-16:00
|
א'
|
מודלים להוראת STEM: חשיבה יצירתית וחשיבה המצאתית
|
עקל רשא
|
פסג``ה באקה- חדר אלזייתון
|
פנים אל פנים
|
3
|
9
|
20/02/2022
|
18:30-16:00
|
א'
|
מודלים להוראת STEM: הנדסה הפוכה – מהמוצר אל רכיביו (אנליזה)
|
עקל רשא
|
פסג``ה באקה- חדר אלזייתון
|
פנים אל פנים
|
3
|
10
|
06/03/2022
|
18:30-16:00
|
א'
|
סיכום ומשוב: •הצגת תוצרים – למידת עמיתים. •סיכום הקורס – מה נלמד ומה נחווה? •משוב ורפלקציה, •מה הלאה?
|
עקל רשא
|
פסג``ה באקה- חדר אלזייתון
|
פנים אל פנים
|
3
|