|
פרטי ההשתלמות -
014 - עצמ``ה שנה ב` - תשפג - מבוטלת
|
הדפס
|
|
|
|
014 - עצמ``ה שנה ב` - תשפג - מבוטלת
כרטיס השתלמות
|
|
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
014 - עצמ``ה שנה ב` - תשפג - מבוטלת
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
16/11/2022
|
19:00-16:30
|
ד'
|
מזהות אישית לזהות מקצועית מערכת החינוך במציאות משתנה מיומנויות המאה ה21 לשם מה?
|
פויכטוונגר אברהם
|
|
פנים אל פנים
|
3
|
2
|
30/11/2022
|
21:30-19:00
|
ד'
|
העצמה בתהליכי הוראה ולמידה: מהי העצמה, דרכים להעצים ואיך ניתן לשלב בתהליכי למידה והוראה
|
זידמן אדווה
|
|
סנכרוני
|
3
|
3
|
14/12/2022
|
21:30-19:00
|
ד'
|
נושא הוא ``ניהול זמן אפקטיבי: מניהול זמן לניהול עצמי, הרגלי עבודה נכונים, שודדי זמן, קווים מנחים לניהול זמן אפקטיבי
|
גימון ימין חנה
|
|
סנכרוני
|
3
|
4
|
04/01/2023
|
21:30-19:00
|
ד'
|
רפלקציה - לא מה שחשבתם: ``חשיבת על - רפלקציה`` נלמד כיצד להתבונן על תהליכים, למשב אותם ולעודד התפתחות
|
בנדיקט ורד
|
|
סנכרוני
|
3
|
5
|
17/01/2023
|
21:30-19:00
|
ג'
|
בחירה ולמידה - אפשרויות בחירה בהיבטים שונים של סדר היום בבית הספר. איך עושים את זה נכון? איך זה נראה ברמה כיתתית ובית ספרית?
|
ד``ר שפירא לביא ענת
|
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
31/01/2023
|
22:00-19:30
|
ג'
|
היכרות מודלים ללמידה גמישה, למידת עמיתים ויישום
|
פויכטוונגר אברהם
|
|
סנכרוני
|
3
|
7
|
08/02/2023
|
15:15-12:00
|
ד'
|
ביקור בבית ספר. לומדים ומתקדמים בלמידת עמיתים `משוב ככלי מקדם למידה`
|
פויכטוונגר אברהם
|
|
פנים אל פנים
|
4
|
8
|
15/02/2023
|
22:45-19:30
|
ד'
|
בונים ומתכננים יחידה ``סדר יום גמיש``
|
פויכטוונגר אברהם
|
|
א-סינכרוני
|
4
|
9
|
15/03/2023
|
22:00-18:45
|
ד'
|
ורפלקציה על סדר יום גמיש ``מפת חשיבה`` ביצועי הבנה ושאילת שאלות – כיצד עושים זאת בצורה מיטבית? סוגרים ועלים קומה
|
פויכטוונגר אברהם
|
|
א-סנכרוני / סנכרוני
|
4
|
|
|