1
|
13/02/2023
|
22:15-19:00
|
ב'
|
המחנך כיוזם, מתווך, כמנחה וכמוביל את חברת הילדים בדגש על טיפוח מוטיבציה ומסוגלות
|
מרצה בתכנון
|
|
א-סינכרוני
|
4
|
2
|
20/02/2023
|
22:45-19:30
|
ב'
|
אומנות ההוראה הקשובה – כל אחד רואה אחרת. התנסות בסדנא פעילה
|
קליינרמן רחל
|
|
הרצאה
|
4
|
3
|
21/02/2023
|
12:15-09:00
|
ג'
|
מטלת התנסות שלב א: התנסות בכיתה הטרוגנית. תוך תכנון התייחסות לשלוש רמות למידה: ראיה, התבוננות, הבנה מושגית.
|
קליינרמן רחל
|
|
א-סינכרוני
|
4
|
4
|
23/02/2023
|
22:45-19:30
|
ה'
|
יחידת לימוד שניה: האזנה, קריאה ויישום. הדגמה מהשטח של פעילות הוראה קשובה, ניתוח ותובנות
|
מרצה בתכנון
|
|
א-סינכרוני
|
4
|
5
|
27/02/2023
|
22:15-19:00
|
ב'
|
אינטראקציות מתווכות – הוראה, למידה ופיתוח החשיבה הקשבה לתהליכי למידה בכיתה– התנסות סימולטנית בזוגות
|
קליינרמן רחל
|
|
הרצאה
|
4
|
6
|
28/02/2023
|
11:00-09:00
|
ג'
|
מטלת התנסות שלב ב`: התנסות בכיתה הטרוגנית, פעימה שניה, תוך שילוב אינטרקציות מתווכות.
|
קליינרמן רחל
|
|
א-סינכרוני
|
2
|
7
|
09/03/2023
|
22:45-19:30
|
ה'
|
יחידת לימוד שלישית: פירמידת ההוראה הקשובה (האזנה, קריאה ויישום
|
מרצה בתכנון
|
|
א-סינכרוני
|
4
|
8
|
13/03/2023
|
22:15-19:00
|
ב'
|
חלק א: מסע חשיבתי - הבנה מושגית בהקשרים רחבים חלק ב: פרזנטציות להצגת תוצרי ההתנסות
|
קליינרמן רחל
|
|
הרצאה
|
4
|