1
|
18/02/2021
|
19:15-16:00
|
ה'
|
האתגר הפוסט מודרני הגדרה מחודשת של היחס בין מדע והכיתה. המח כרשת דרכים- חוקי הב, קשר חזק בונים חז``ק.
|
ד``ר אהוד נורי ד``ר יעל עדיני
|
|
סנכרוני
|
4
|
2
|
04/03/2021
|
19:15-16:00
|
ה'
|
בנייה קומפקטית ונקודת ההיפוך. השפעת אופן הבנייה של רשתות הניורונים במח על תהליך הלמידה וזהות התלמיד.
|
ד``ר אהוד נורי ד``ר יעל עדיני
|
|
סנכרוני
|
4
|
3
|
18/03/2021
|
19:15-16:00
|
ה'
|
המח הבנקאי- הסבר בסיסי אודות מערכת הגמול במח והשלכותיה על יצירת מוטיבציה. כסף כימי מניע את העולם. VTA. ניהול האשראי הכימי. מוטיבציה אישית ומוטיבציה חברתית.
|
ד``ר אהוד נורי ד``ר יעל עדיני
|
|
סנכרוני
|
4
|
4
|
08/04/2021
|
19:15-16:00
|
ה'
|
מוטיבציה פנימית ומוטיבציה חיצונית והיחס ביניהן. מה יש למדע לחדש?
|
ד``ר אהוד נורי ד``ר יעל עדיני
|
|
סנכרוני
|
4
|
5
|
22/04/2021
|
19:15-16:00
|
ה'
|
הפרעת קשב או הקצאת קשב? מה מציע המדע. הגדרה של הפרמטרים הבסיסים בהקצאת הקשב על ידי המח ובחינת ההשלכות הפדגוגיות של פרמטרים אלה
|
ד``ר אהוד נורי ד``ר יעל עדיני
|
|
סנכרוני
|
4
|
6
|
06/05/2021
|
19:15-16:00
|
ה'
|
ביסוס תחושת ההצלחה במוח ובכיתה. מהי הצלחה עבור המוח? מערכת הסטרס. מערכת התגמול המוחית. אשראי בנקאי. הפלסטיות של המוח. המנדט והכוח של המורה.
|
ד``ר אהוד נורי ד``ר יעל עדיני
|
|
סנכרוני
|
4
|
7
|
20/05/2021
|
19:15-16:00
|
ה'
|
נוכחות אישית במרחב המקוון – או - למה קשה ללמד וללמוד בזום.
|
ד``ר אהוד נורי ד``ר יעל עדיני
|
|
סנכרוני
|
4
|
8
|
03/06/2021
|
18:00-16:00
|
ה'
|
סיכום: במת תוצרים, בחינת הצורך ביצירת מערך תמיכה מחקרי בסביבה חינוכית פלורליסטית.
|
ד``ר אהוד נורי ד``ר יעל עדיני
|
|
סנכרוני
|
2
|