1
|
07/11/2021
|
18:30-16:00
|
א'
|
נוירופדגוגיה מעשית. חזון ושיטה. מערכת הלמידה והזיכרון במוח.
|
ד``ר אהוד נורי ד``ר יעל עדיני
|
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
21/11/2021
|
18:30-16:00
|
א'
|
כללי למידה והשתנות במוח • חוקי הב – הבסיס ללמידה.• חז``ק – הרציונל הביולוגי. דוגמאות והשלכות פדגוגיות. • שיח ממשי: מהי הפסקה נוירופדגוגית טובה.
|
ד``ר אהוד נורי ד``ר יעל עדיני
|
|
סנכרוני
|
3
|
3
|
12/12/2021
|
18:30-16:00
|
א'
|
חוקי למידה והשתנות במוח הדרישה לגיוון או איך מלמדים הבנה?
|
ד``ר אהוד נורי ד``ר יעל עדיני
|
|
סנכרוני
|
3
|
4
|
02/01/2022
|
18:30-16:00
|
א'
|
איך ללמד כדי שתלמידים יזכרו?איך עוברים מזיכרון קצר טווח לזיכרון ארוך טווח? חוקי הב וההיפוקמפוס איש הבלונים.
|
ד``ר אהוד נורי ד``ר יעל עדיני
|
|
סנכרוני
|
3
|
5
|
16/01/2022
|
18:30-16:00
|
א'
|
מוטיבציה ומערכת התגמול המוחית : המוח הבנקאי.• המחשה: דופמין ככסף כימי. • מסוגלות אישית וביסוס תחושת ההצלחה.
|
ד``ר אהוד נורי ד``ר יעל עדיני
|
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
30/01/2022
|
18:30-16:00
|
א'
|
איך גורמים למוטיבציה אצל תלמידים? מוטיבציה פנימית, מוטיבציה חברתית ושיטת המקל והגזר.
|
ד``ר אהוד נורי ד``ר יעל עדיני
|
|
סנכרוני
|
3
|
7
|
13/02/2022
|
18:30-16:00
|
א'
|
בנייה משותפת של שעור נוירופדגוגיה, חז``ק, מוטיבציה, וקשב
|
ד``ר אהוד נורי ד``ר יעל עדיני
|
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
27/02/2022
|
18:30-16:00
|
א'
|
מתח פחד וקסקדת השרידה. רלוונטיות ללמידה והוראה.בדידות, שייכות וכוחו של המורה.
|
ד``ר אהוד נורי ד``ר יעל עדיני
|
|
סנכרוני
|
3
|
9
|
13/03/2022
|
18:30-16:00
|
א'
|
מערכת הקשב הקצאת קשב מול הפרעת קשב.
|
ד``ר אהוד נורי ד``ר יעל עדיני
|
|
סנכרוני
|
3
|
10
|
27/03/2022
|
18:30-16:00
|
א'
|
סיכום: במת תוצרים, בחינת הצורך ביצירת מערך תמיכה מחקרי בסביבה חינוכית פלורליסטית.
|
ד``ר אהוד נורי ד``ר יעל עדיני
|
|
סנכרוני
|
3
|