|
פרטי ההשתלמות -
162 - בית הספר אחמדיה- טכנופדגוגיה וחוסן רגשי
|
הדפס
|
|
|
|
162 - בית הספר אחמדיה- טכנופדגוגיה וחוסן רגשי
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
|
|
הנחיות למטלת ההשתלמות:
תוכן העבודה: עליכם להגיש פעילות לימודית שפיתחתם ויישמתם בעזרת הכלים והעקרונות שהוצגו בהשתלמות.
רכיבי העבודה:
1.שער כולל פרטי המשתלם ופרטי ההשתלמות
2.נושא הפעילות
3.פירוט והסבר לבחירת הכלים הדיגיטליים שנבחרו לפעילות
4.מטרות הפעילות
5.תכנית פעולה מפורטת בטבלה הבאה:
שלב בתוכנית יעד השלב פעולה כלי דיגיטלי תוצר מצופה
6. תיעוד הביצוע במלל ותמונות/ אם המפגש הועבר בלמידה מרחוק צרפו הקלטה של המפגש
7. רפלקציה אישית של המשתלם לתוכנית ולהשתלמות
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
162 - בית הספר אחמדיה- טכנופדגוגיה וחוסן רגשי
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
22/09/2020
|
18:00-15:00
|
ג'
|
כלים דיגיטליים
|
פואזה אבו עיסא
|
סנכרוני
|
3
|
2
|
29/09/2020
|
22:30-20:00
|
ג'
|
למידה ביחידות על פי בחירה בקמפוס IL
|
אברהם עינת
|
סנכרוני
|
3
|
3
|
06/10/2020
|
17:30-15:00
|
ג'
|
כלים דיגיטליים
|
אברהם עינת
|
סנכרוני
|
3
|
4
|
13/10/2020
|
18:00-15:00
|
ג'
|
טכנו פדגוגיה: למידה משולבת – התנסות והכרות עם עקרונות ומודלים
|
אברהם עינת
|
א-סינכרוני
|
3
|
5
|
20/10/2020
|
22:30-20:00
|
ג'
|
טכנו פדגוגיה: עבודה בסביבת משוב
|
אברהם עינת
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
27/10/2020
|
22:30-20:00
|
ג'
|
טכנו פדגוגיה: משחוק הלמידה עם מחוללי משחק, סרטוני חידה, ומירוץ ויקיפדיה
|
אברהם עינת
|
סנכרוני
|
3
|
7
|
03/11/2020
|
22:30-20:00
|
ג'
|
טכנו פדגוגיה: שאלון מקוון של גוגל ליצירת מבחנים, ולמידת חקר התנסות ופיתוח לכיתה
|
אברהם עינת
|
א-סינכרוני
|
3
|
8
|
10/11/2020
|
18:00-15:00
|
ג'
|
חוסן רגשי
|
לילה שעבאן – יועצת
|
הרצאה
|
3
|
9
|
17/11/2020
|
18:00-15:00
|
ג'
|
חוסן רגשי- התמודדות במצבי לחץ וחירום
|
לילה שעבאן – יועצת
|
הרצאה
|
3
|
10
|
24/11/2020
|
18:00-15:00
|
ג'
|
מיפויים וממצאים
|
נאדיה עודה
|
סנכרוני
|
3
|
|
|