1
|
22/11/2022
|
19:00-16:30
|
ג'
|
תיאום ציפיות. מכוונים ומדייקים ``תמונה שווה אלף מילים``. תפקיד רכזת השפה – עבודה בקבוצות מתוך מסמך המפמ``רית. – יעדי המחוז בתחום חינוך לשוני.
|
ויזמן - אלקבץ ניקול
|
|
הרצאה
|
3
|
2
|
06/12/2022
|
19:00-16:30
|
ג'
|
לומדים מתמונת המצב הבית ספרית – ניתוח ממצאי מבדקי ד``. בקב`` – חקר תמונת המצב של תוצאות מבדקי שני בי``ס. מה למדים? מה יש לעשות? הצגה במליאה. סיכום
|
ויזמן - אלקבץ ניקול
|
|
סנכרוני
|
3
|
3
|
15/12/2022
|
19:00-16:30
|
ה'
|
מפגש של למידה עצמית בניית מהלך הנחייה לצוותי המורים עבודה עצמית – בניית מהלך הנחייה לצוות המורים לקידום היעדים הבית ספריים והמחוזיים
|
ויזמן - אלקבץ ניקול
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
4
|
27/12/2022
|
19:00-16:30
|
ג'
|
ממדי הבנה – רמות ביצוע ומה שביניהם. ניתוח שאלות ובניית מהלכי הוראה לקידום רמות הביצוע וממדי ההבנה. הצגת תוצרים במליאה, משוב עמיתים. דיון בזוגות– כיצד נקדם מהלכים אלו כרכזות שפה?
|
ויזמן - אלקבץ ניקול
|
|
סנכרוני
|
3
|
5
|
24/01/2023
|
19:00-16:30
|
ג'
|
חוזרים לשאלת הדיון – כרכזות שפה, כיצד נקדם את ההוראה המפורשת של מיומנויות ואסטרטגיות ? כלים ומהלכים לבניית יחידת הוראה בעיגון הקשרי . כיתה הפוכה- קריאת מאמר הדן בשאלה מהי הוראה מפורשת וחשיבותה בהוראת השפה. ``הצגת תובנות בפדלאת `` הרצאה הקשר בין הוראה מפורשת ובניית יחידת הוראה בעיגון הקשרי. מהי יחידת הוראה בעיגון הקשרי? כיצד בונים יחידה הוראה בעיגון הקשרי? ``עבודה בקבוצות התנסות בבניית יחידת לימוד להוראה מפורשת. ``הצגת תוצרי הקבוצות במליאה.ים מהשטח – מה נעשה בבית הספר שלי בתחום הכתיבה. עבודה בקבוצות `` בעקבות הצגת היעד המחוזי בכתיבה מה הפעולות שאעשה בבית הספר כדי לקדם יעד זה?
|
ויזמן - אלקבץ ניקול
|
|
סנכרוני
|
3
|
6
|
07/02/2023
|
19:00-16:30
|
ג'
|
קידום יעד הכתיבה בכל שכבות הגיל ``הצגת הסדירויות לקידום תהליכי כתיבה בראייה בית ספרית. `` מדווחים מהשטח – מה נעשה בבית הספר שלי בתחום הכתיבה. עבודה בקבוצות `` בעקבות הצגת היעד המחוזי בכתיבה מה הפעולות שאעשה בבית הספר כדי לקדם יעד זה? ``הרצאה: תלקיט כתיבה- כיצד הוא עוזר לנו לקיים תהליך הערכה התפתחותי? מה בתלקיט? כיצד ? ``סיכום המפגש
|
ויזמן - אלקבץ ניקול
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
7
|
21/02/2023
|
19:00-16:30
|
ג'
|
התבוננות מעמיקה בכלי הערכה לכתות א``-ו`` שמטרתם טיפוח וקידום תהליכי כתיבה. הרצאה- הצגת העקרונות לכלי הערכה בכתיבה לכתות א``-ו``. `` עבודה שיתופית בקבוצות מעורבות- התבוננות מעמיקה בכלי הערכה בכתיבה לכתות ב``-ד``- מה ידוע? חדש בכלי? מציאת העקרונות שבאים לידי ביטוי בכל הכלים. `` סיכום במליאה- הצגת תוצרי הקבוצות באמצעות דיון. `` דיון במליאה, תפקיד הרכזת בהטמעת כלי הערכה בכתיבה ``סיכום.
|
ויזמן - אלקבץ ניקול
|
|
סנכרוני
|
3
|
8
|
21/03/2023
|
19:00-16:30
|
ג'
|
הערכה משולבת בהוראה משוב מקדם למידה בראיה דיפרנציאלית התבוננות בסרטון- הפרפר של אוסטין.- כתיבת תובנות בעקבות הצפייה- מהו משוב דיאלוגי מקדם למידה? עבודה בקבוצות: ``חקר תלקיטי כתיבה של תלמידים בקבוצות. ``תובנות מתוך התבוננות מעמיקה בתלקיטי כתיבה של תלמידים המייצגים את תהליך הכתיבה שעברו. `` התנסות במתן משוב מקדם למידה לתוצר כתיבה שיבחר ע``י חברות הקבוצה.
|
ויזמן - אלקבץ ניקול
|
|
סנכרוני
|
3
|
9
|
28/03/2023
|
19:00-16:30
|
ג'
|
עבודה עצמית בחירת משימה מתוך מגוון אפשריות המשימה מתייחסת לתפקיד הרכזת ומה שנלמד בהשתלמות. ``הצגת מהלך הנחייה לצוות שמטרתו קידום תהליכי כתיבה.+ עדויות מהשטח. ``בראייה בית ספרית`` `` הצגת מהלך הנחייה לצוות שמטרתו קידום הוראה מפורשת של מיומנות /אסטרטגיה.+ עדויות מהשטח..
|
ויזמן - אלקבץ ניקול
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
10
|
02/05/2023
|
19:00-16:30
|
ג'
|
מפגש סיכום- ``פרזנטציה- הצגת תוצרי הלמידה ע``י הרכזות. `` בחינת היעד שנבחר – האם הושג? כיצד? מה למדתי מתוך המהלך? ``סיכום ההשתלמות באמצעות משחק.
|
ויזמן - אלקבץ ניקול
|
|
סנכרוני
|
3
|