|
פרטי ההשתלמות -
200 - ביולוגיה - השתלמות מקוונת מלווה לשילוב הקורסים בהוראה בעברית תשפ``ג
|
הדפס
|
|
|
|
200 - ביולוגיה - השתלמות מקוונת מלווה לשילוב הקורסים בהוראה בעברית תשפ``ג
כרטיס השתלמות
|
|
הרשמה
להשתלמות
|
|
|
|
ההשתלמות כוללת פעילות מקוונת סינכרונית וא-סינכרונית ויום עיון שהנוכחות בו הינה חובה
|
|
|
סילבוס מפגשים להשתלמות:
200 - ביולוגיה - השתלמות מקוונת מלווה לשילוב הקורסים בהוראה בעברית תשפ``ג
|
מס' מפגש
|
תאריך
|
שעה
|
יום
|
נושא
|
מרצה
|
מקום
|
סוג מפגש
|
סה"כ שעות אק'
|
1
|
02/02/2023
|
21:30-20:00
|
ה'
|
תיאום ציפיות, הכרת מבנה הקורס, רקע לפתיחת כיתה וניהול בסיסי / ניהול מתקדם
|
יוטקו צרפתי אסנת
|
|
סנכרוני
|
2
|
2
|
09/02/2023
|
17:30-16:00
|
ה'
|
הגשת בקשה לפתיחת כיתות מקוונות + בלנדר בטופס של קמפוס שיטוט בקורסים להכרת התוכן והעלאת תובנות - יתרונות וחסרונות, פתיחת כיתה
|
יוטקו צרפתי אסנת
|
|
א-סינכרוני
|
2
|
3
|
16/02/2023
|
18:30-16:00
|
ה'
|
התנסות כלומדים בכיתה של הקורס, היכרות עם תכנים ובחירת תוכן לביצוע, הכנת מערך שיעור קצר והעלאתו לתיקיית הקורס ``בחירת תוכן לביצוע ותיאור שילובו בשיעור בקצרה``
|
יוטקו צרפתי אסנת
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
4
|
09/03/2023
|
12:30-09:00
|
ה'
|
רישום התלמידים לכיתת הקורס, ביצוע מערך השיעור כולל תרגול עם התלמידים ודיווח תובנות - יתרונות וחסרונות
|
גבאי אדווה
|
|
א-סינכרוני
|
4
|
5
|
23/03/2023
|
17:30-16:00
|
ה'
|
פדגוגיה דיגיטלית, למידה מעורבת, שילוב קורסים דיגיטליים נוספים מתחום הדעת
|
סוהר בשראת
|
|
א-סינכרוני
|
2
|
6
|
28/03/2023
|
09:30-08:00
|
ג'
|
בלנדר- היכרות ותפעול
|
ערין חיוק
|
|
סדנא
|
2
|
7
|
28/03/2023
|
14:00-10:00
|
ג'
|
המורה כמתווך בעבודה המקוונת
|
יוטקו צרפתי אסנת
|
|
סדנא
|
4
|
8
|
28/03/2023
|
16:30-15:00
|
ג'
|
שימוש בהמחשות לגיוון ההוראה המקוונת
|
סוהר בשראת
|
|
סדנא
|
2
|
9
|
27/04/2023
|
10:30-08:00
|
ה'
|
התנסות בשימוש בבלנדר בכיתות ניתוח תוצאות ודיווח תובנות
|
גבאי אדווה
|
|
א-סינכרוני
|
3
|
10
|
04/05/2023
|
17:30-16:00
|
ה'
|
בחירת פעילויות מנומקות ודיווח
|
סוהר בשראת
|
|
א-סינכרוני
|
2
|
11
|
18/05/2023
|
17:30-16:00
|
ה'
|
בניית מערך שיעור הכולל הפעלה ושילוב פעילות מתוקשבת
|
גבאי אדווה
|
|
א-סינכרוני
|
2
|
12
|
21/05/2023
|
21:30-20:00
|
א'
|
סיכום, הצגת תוצרים ודיון ביתרונות ואתגרים של השימוש בקורסים
|
גבאי אדווה
|
|
סנכרוני
|
2
|
|
|